Hvordan begeistre 2500 ansatte, lage 3 helt unike arrangementer, og samtidig tenke kostnadseffektivt og bærekraftig?
Fire avdelinger i DNB ønsket å arrangere hver sine kick-off for sine ansatte i januar 2023, og alle hadde ulike behov og budskap de trengte å formidle.
Løsningen ble én ukes take-over på The Qube, der JCP skreddersydde og helproduserte 3 unike arrangement over 3 dager. Med konseptene Operasjon Livsverk, Ignite og Once Upon A Bank fikk vi anledningen til å Captivate People!
Vi samkjørte teknisk rigg, tok mer bærekraftige valg i bevertningen og benyttet allerede eksisterende utstyr hos oss og kunden. Med disse valgene og tett samarbeid på tvers av avdelinger, klarte vi å levere et mer bærekraftig event enn noen sinne! #bettertogether
Når gjestene melder om de «beste kick-offene ever» er vi veldig stolte av å se tilbake på en fantastisk uke!
Med helproduksjon av 3 eventer mener vi: I tillegg til eventproduksjonen, sto JCP for konseptutvikling, idé, manus og produksjon av samtlige innlegg fra scene, panelsamtaler, underholdningskonsepter og alle filmer som ble brukt gjennom dagen. Se en av de helproduserte eventene her:
Meld deg på vårt nyhetsbrev.