Captivate People

Ideer som involverer og engasjerer målgruppen

I JCP får vi ting til å skje!

I kommunikasjonshuset JCP har vi i over 20 år skapt resultater for kundene våre gjennom reklame, event, opplevelser, content og PR. Med denne verktøykassen og vår visjon om å være «The Fun Place for Brave Thinking» når vi stadig nye mål for våre kunder, og oss selv.

 

Om målet eksempelvis er å flytte varer ut av butikk eller å bygge en sterk bedriftskultur, så er fellesnevneren at vi må få folk til å bry seg om det vi kommuniserer. For å få folk til å bry seg må vi både involvere og engasjere målgruppen. Vi må snakke mer om hva som er relevant for dem, og tilpasser løsningen og budskapet vi utvikler deretter.

Vi kaller det Captivate People!

Lyst til å bli en JCP´er?

Vi er alltid klare for å bli bedre kjent med flinke folk. Send oss gjerne din søknad.

Ønsker du at vi holder deg oppdatert?
Meld deg på vårt nyhetsbrev.

OBOS HJEMMEFESTIVAL

OBOS HJEMMEFESTIVAL

OBOS HJEMMEFESTIVALOBOS er hovedsponsor for tre av Norges største festivaler, Slottsfjell, Festningen og Utopia.Sommeren 2022 ønsket OBOS å ta aktiveringen ut av festivalområdet og fylle byene med...

WOW

WOW

WOW!Alle de fantastiske ansatte i Coop Øst jobber for å gi oss wow opplevelsen hver eneste dag! Nå var det på tide å gi WOW tilbake. Denne gjengen har virkelig stått på under pandemien og de har...

Norwegian 20 år

Norwegian 20 år

Norwegian 20 år  I 2022 fylte Norwegian 20 år på vingene, og det måtte feires. Men de siste årene har vært tøffe for bransjen og især for Norwegian. Norwegian gikk igjennom en stor...

Dustete kampanje til unge elsparkesyklister

Dustete kampanje til unge elsparkesyklister

Ung i trafikkenUng i trafikken ønsket å fortelle om tre farlige adferder på elsparkesykler: kjøring i ruspåvirket tilstand, kjøring med mer enn én person på sparkesykkel og uoppmerksom kjøring....