Captivate People

Ideer som involverer og engasjerer målgruppen

I JCP får vi ting til å skje!

I 20 år har JCP stått i front av utviklingen innenfor event og kommunikasjon. Vi har lært oss og nå våre målgrupper på en effektiv måte som gir resultater.

Om det er å flytte varer i butikk eller å bygge sterk bedriftskultur, så er fellesnevneren at vi må få folk til å bry seg om det vi snakker om.

For å få folk til å bry seg må vi både involvere og engasjere de, i tillegg må vi snakke mer om hva de behøver eller ønsker seg, fremfor hva man selv ønsker å si.

Vi kaller det Captivate People!

Lyst til å bli en JCPér?

Vi er alltid klare for å bli bedre kjent med flinke folk. Send oss gjerne din søknad.

Gullcaset fra EM i PR🏆 Se hvordan vi endret unges kostholdsvaner

Perioden på ungdomsskolen anses kritisk periode da dette er første gang man begynner å ta egne kostholdsvalg. Lunsjen er spesielt utsatt, et måltid foreldrene ikke kontrollerer. Kombinasjonen...

JCP vinner stort i Årets byråkåring.

Hvert år kartlegger Regi og Dagens Næringsliv kommunikasjonsbransjen gjennom en bransjeundersøkelse, der de aller viktigste blir spurt; kundene. Samarbeidet mellom byrå og kommunikasjonskjøpere blir...

Helnorsk julekampanje for Zalando

Med julefilmen ønsket vi å vise at uansett hvilken alder du er, finnes det fortsatt en sterk personlighet og identitet som er verdt å vise frem. Derfor allierte vi oss med barnebarnet Nanna, som...

Zerokonferansen 2019

Zerokonferansen er Norges største klimakonferanse, og ble arrangert for 12. gang. Zerokonferansen arrangeres av ZERO med hjelp fra JCP. Konferansen hadde rundt 1000 deltagere påmeldt, og avholdt på...

Landbruket hyller matprodusenter med #takktilbonden

I disse tider ser vi økt oppslutning om verdien av trygg forsyning og kvalitetsrik, lokalprodusert mat. Etter oppfordring fra Felleskjøpet Agri, og med flere andre tilsvarende initiativ ute, har...

Ønsker du at vi holder deg oppdatert?
Meld deg på vårt nyhetsbrev.

Songs that changed the world

A challenge from The Nobel Peace Center led to a popular program series, with Norway’s best, young artists discussing important topics in todays’ society. The Nobel Peace Center had a challenge: not...

Xynteo Exchange 2019

Over the past few centuries, the existing growth model has catalyzed enormous progress. It’s been a force for good. But this growth model is no longer fit for our needs – or for generations to come....

From “Explore” to “Experience” with Atea

The Mission: In 2018, Atea Landstreff was based on the concept “Explore” where the main goal was to gain new knowledge and fuel the employees’ curiosity. Experience is about acquiring the...
Helnorsk julekampanje for Zalando

Helnorsk julekampanje for Zalando

Med julefilmen ønsket vi å vise at uansett hvilken alder du er, finnes det fortsatt en sterk personlighet og identitet som er verdt å vise frem. Derfor allierte vi oss med barnebarnet Nanna, som...

Zerokonferansen 2019

Zerokonferansen 2019

Zerokonferansen er Norges største klimakonferanse, og ble arrangert for 12. gang. Zerokonferansen arrangeres av ZERO med hjelp fra JCP. Konferansen hadde rundt 1000 deltagere påmeldt, og avholdt på...

Songs that changed the world

Songs that changed the world

A challenge from The Nobel Peace Center led to a popular program series, with Norway’s best, young artists discussing important topics in todays’ society. The Nobel Peace Center had a challenge: not...