Skip to content Skip to footer

ARBEIDER

Simply Together 2025

Da Simployer fylte 40 år ønsket de å samle hele organisasjonen til en feiring som virkelig markerte den store milepælen. JCP tok med 250 Simployer ansatte til solfylte Alicante og skapte en opplevelse som kombinerte faglig påfyll, fellesskap og fest fra start til slutt.

Dell Technologies Forum 2025

Fra skatehall til en inspirerende IT-møteplass!

CCVEST-oslo
CC Vest Awards – Gode prestasjoner

En kveld fyllt med god stemning, underholdning og feiring av gode prestasjoner.

fest-coop-oslo
Coop Byggforum 2025

En festkveld hvor vi skrudde tiden tilbake til 80-tallet og inn i fremtiden

DJ-Walkie-A-walk-in-the-park
DJ Walkie

Barnas nye helt treffes på A Walk in the Park, SnøFønn og plutselig et arrangement nær deg.

Meko-event-hovedbilde
MEKO Festivalen – En feiring av fellesskap

En samlende, engasjerende og gøyal festival for alle i Meko.

Samsung Floorday – Atea 2025

Samsung Floorday 2025: En inspirerende, engasjerende og sosial produktdag hos Atea.

Wilhelmsen på Aker Brygge @ Nor-Shipping
Wilhelmsen @ Nor-Shipping 2025

Fra stand på Nova Spektrum til lunsjer, samlinger og fest på Aker Brygge Marina med Wilhelmsen @Nor-Shipping 2025 i samarbeid med JCP event

Teknisk Produksjon: Atea TP2B

Atea TP2B 2025 samlet 7000 deltakere til en spektakulær festopplevelse

SpareBank 1 Østlandet engasjerer unge voksne med Entry Room på Ypsilon-festivalen, utviklet av Retail Factory
Sparebank 1 Østlandet Entry Room

SpareBank 1 Østlandet engasjerte unge med «Entry Room»

Retail Factory gjennomføre B2B messe for L'Oréal
L’Oreal på Vita-messen

L’Oréal imponerte på Vita-messen med konseptet «L’Oréal Journey»

Kavli feiret smøreostens 100-årsjubileum og Retail Factory stod for gjennomføringen.
Kavli – Jakten på Gulltuben

Kavli feiret smøreostens 100-årsjubileum og Retail Factory stod for gjennomføringen.

Retail Factory utviklet Pop up butikk for Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier

Jean Paul Gaultier lanserte Le Male Elixir Absolu i Norden med en mobil kaffebar ved hjelp av Retail Factory.

Retail Factory utviklet PR event for Ikea og Gustaf Westman
Gustaf Westman x IKEA PR- & kunde-event

IKEA lanserte Gustaf Westman-kolleksjonen med et kreativt PR- og kundeevent

Barilla feiret World Pasta Day med italiensk piazza på Karl Johan - Retail Factory stod for sampling og gjennomføringen.
Barilla Al Bronzo City Sampling

Barilla feiret World Pasta Day med italiensk piazza på Karl Johan – Retail Factory stod for gjennomføringen.

Oslo Urban Week 2025

En byutviklingsfestival midt i hjertet av Oslo – med JCP på laget for første gang

Longship Launch Event 2025

Verdens første klimanøytrale sement lansert hos Heidelberg Materials i Brevik.

Kari Traa farget Ekebergparken rosa

Under årets Oslo Runway fikk vi æren av å skape en helt unik ramme rundt Kari Traas visning.

Lærerrekruttering til Osloskolen

Rekrutteringskampanje for Utdanningsetaten

Kjør forsiktig

Kampanje for Volvo og Trygg Trafikk

Hva med noe helt annet til jul?

Julekampanje for Ticketmaster

5 gode grunner til å velge yrkesfag

Rekrutteringskampanje for Osloskolen

LYKO Halloween party 2023

En helhetlig, sanselig og spektakulær Halloween-feiring – utviklet og produsert av JCP

We are bring – Let’s go!

Et kraftfullt kickoff for salgsavdelingen i Bring – levert av JCP

Dustete kampanje til unge elsparkesyklister

Ikke alle vet dette – men Røde Kors kan hente klær hjemme hos deg via HeltHjem. Det ville de gjøre flere oppmerksomme på.

Den er du vel ferdig med

Ikke alle vet dette – men Røde Kors kan hente klær hjemme hos deg via HeltHjem. Det ville de gjøre flere oppmerksomme på.

A Walk In The Park

En dag i parken for hele familien – utviklet av JCP Arena

Gnist

En energisk konferanse for Tines kommersielle enhet – levert av JCP

Lyko X Milk PR Event 2024

Presseevent for lanseringen av Milk Makeup i Norge – arrangert av JCP PRAD

Norfund-konferansen 2024

Konferanseproduksjon og Høynivålogistikk: Norfund-konferansen og EDFI-årsmøtet

OBOS Block Watne heier på like muligheter

Design- og kommunikasjonskonsept for smørebussen til kombinertlandslaget

DNB Pride 2024

Eventproduksjon for DNB x Oslo Pride – «Kom som du er»

Samsung Power-Up

En reise med Galaxy S24 – fra gate til Paris med AI i hovedrollen

Norsk Stål 200 år

Feiring av 200-årsjubileet – utviklet og produsert av JCP PRAD

Kongsberg Agenda 2024

Teknologi, verdiskaping og samfunnsutvikling – midt i hjertet av Kongsberg

SHE Conference 2024

Europas største konferanse for sosial bærekraft

JCP + Thulasy = sant

Etter et par år med korona, og ingen kantine på huset, har nærbutikken Thulasy blitt et stamsted for mange av JCPs ansatte.

Fjällräven hyller norsk natur

En stemningsfull kampanje for Fjällräven og Fjellsport.no

Norges lengste sommerferie

En engasjerende kampanje for Bosch eBike Systems

Redningsselskapet – Ser du hvem som drukner?

En informativ og visuelt engasjerende kampanje for Redningsselskapet

Smaken av sommer i palma

Når sommeren egentlig skulle være over, fikk 40 heldige vinnere muligheten til å forlenge den litt til – med en unik opplevelsestur til solfylte Palma de Mallorca.

Et ekte eventyr med Finn.no

Det var en gang en merkevare som ønsket å gi sine ansatte en opplevelse utenom det vanlige.

En storslått kongressreise til Monaco

Når en av Norges største aktører innen sin bransje skulle samle ansatte og samarbeidspartnere til kongress, ble det gjort med stil.

Kari Traa @ Oslo Runway

Kari Traa ønsket å skape en unik motevisning de de skulle debutere på Oslo Runway som første sportsmerke.

SnøFønn

Vinterkonsept og familiearrangement – utviklet og gjennomført av JCP Arena

Subscribe for the updates!

[mc4wp_form id="461" element_id="style-11"]