Oslo / Roma, 04.11.25 – Med hele fire nominasjoner i årets BEA World Festival – og delt førsteplass blant norske byråer – tar JCP plass i det internasjonale selskapet blant Europas beste. Nå forbereder teamet seg på å presentere sine prosjekter live i Roma foran juryen.
Festivalen, som samler byråer, merkevarer og bransjeprofiler fra hele verden, anerkjenner de beste prosjektene innen kreativitet, strategi, gjennomføring og effekt. I år konkurrerer over 40 land om de gjeveste prisene.
Nomineres for kultur- og merkevarebygging
JCP innkasserer nominasjoner for ATEAs konsernsamling TP2B, DNB Eiendoms internsamling Top One Academy, Heidelberg Materials åpning av karbonfangstanlegget i Brevik, i tillegg til at JCPs Retail Factory i samarbeid med Sparebank 1 nomineres for sitt Entry Room.
JCP-fryd
«Vi er enormt stolte av å bli nominert i et internasjonalt selskap av denne størrelsen, i tillegg til at vi nomineres med fire ulike jobber. Vi vet jo av tidligere år at norske byråer hevder seg på dette nivået, og vi gleder oss til å konkurrere både sammen med og mot dem i Roma. Uansett bidrar vi alle til å løfte bransjen i Norge, noe som skaper en drivkraft som kommer både norske virksomheter, kunder og ansatte til gode», sier kommunikasjonsleder i JCP, Jahn Erling Øverli.
Live-pitch for internasjonal fagjury
Som nominerte skal JCP presentere sine prosjekter live foran en internasjonal fagjury under BEA World Festival i Roma, 21.–22. november. Dette gir byrået muligheten til å vise frem sitt arbeid direkte for en jury bestående av ledende eksperter og beslutningstakere fra merkevarer og byråer over hele verden.
«Vi ser virkelig frem til å stå på scenen i Roma og presentere prosjektet live. Her får vi målt oss med de aller beste, noe som er både inspirerende, lærerikt og som alltid litt nervepirrende,» avslutter Jahn Erling.

