I en bransje der konkurransen er knallhard, er det viktig å skille seg ut. Det var nettopp dette vi hadde i tankene da vi utviklet en helhetlig markedsføringskampanje for Fjällräven i samarbeid med Fjellsport.no. Vår hovedstrategi for høst- og vinterkolleksjonen var å gå utover det vanlige og skape en unik opplevelse for forbrukeren.
Kampanjen vår er mangfoldig og inkluderer alt fra innholdsrike artikler og nøye utvalgte shoppingslister til en eksklusiv fotoserie. Men det stopper ikke der. Vi har også produsert en egen produktfilm som tar deg med på en uforglemmelig tur i naturen, ledet av utvalgte ambassadører som er en integrert del av kommunikasjonsstrategien vår.
Målet vårt er klart: Vi ønsker å inspirere enda flere til å utforske og nyte de utallige mulighetene som vår fantastiske natur har å tilby. Og med Fjällräven og Fjellsport.no ved vår side, er vi sikre på at du vil ha det komfortabelt på veien mot nye eventyr.
Siste kommentarer