Kari Traa ønsket å skape en unik motevisning de de skulle debutere på Oslo Runway som første sportsmerke. Det var viktig å presentere Kari Traa merkevaren for internasjonale innkjøpere, motepressen, samt ivareta bærekraftige løsninger.
JCP tok ansvar for prosjektledelsen, og håndterte alt fra konseptutvikling og planlegging til gjennomføring. Dette inkluderte å finne en bærekraftig lokasjon og samarbeide med leverandører for å bygge en sirkulær catwalk (materialer fra et gammel hus). I tillegg til intern film- og fotoproduksjon, gjorde JCP stylingen og produksjon av visningen. Gjennom tett samarbeid med alle involverte parter leverte vi et vellykket og bærekraftig arrangement som både imponerte et nasjonalt og internasjonalt publikum.
Kari Traa ble en tydelig del av Oslo Runway, og visningen fikk fantastiske tilbakemeldinger. Vi skapte en minneverdig opplevelse som både fremhevet identiteten til merkevaren og deres engasjement for bærekraft.







Meld deg på vårt nyhetsbrev.