Captivate People

Ideer som involverer og engasjerer målgruppen

I JCP får vi ting til å skje!

I 20 år har JCP stått i front av utviklingen innenfor event og kommunikasjon. Vi har lært oss og nå våre målgrupper på en effektiv måte som gir resultater.

Om det er å flytte varer i butikk eller å bygge sterk bedriftskultur, så er fellesnevneren at vi må få folk til å bry seg om det vi snakker om.

For å få folk til å bry seg må vi både involvere og engasjere de, i tillegg må vi snakke mer om hva de behøver eller ønsker seg, fremfor hva man selv ønsker å si.

Vi kaller det Captivate People!

Lyst til å bli en JCPér?

Vi er alltid klare for å bli bedre kjent med flinke folk. Send oss gjerne din søknad.

Gullcaset fra EM i PR🏆 Se hvordan vi endret unges kostholdsvaner

Perioden på ungdomsskolen anses kritisk periode da dette er første gang man begynner å ta egne kostholdsvalg. Lunsjen er spesielt utsatt, et måltid foreldrene ikke kontrollerer. Kombinasjonen...

JCP vinner stort i Årets byråkåring.

Hvert år kartlegger Regi og Dagens Næringsliv kommunikasjonsbransjen gjennom en bransjeundersøkelse, der de aller viktigste blir spurt; kundene. Samarbeidet mellom byrå og kommunikasjonskjøpere blir...
Songs that changed the world

Songs that changed the world

A challenge from The Nobel Peace Center led to a popular program series, with Norway’s best, young artists discussing important topics in todays’ society. The Nobel Peace Center had a challenge: not...

Xynteo Exchange 2019

Xynteo Exchange 2019

Over the past few centuries, the existing growth model has catalyzed enormous progress. It’s been a force for good. But this growth model is no longer fit for our needs – or for generations to come....

From “Explore” to “Experience” with Atea

From “Explore” to “Experience” with Atea

The Mission: In 2018, Atea Landstreff was based on the concept “Explore” where the main goal was to gain new knowledge and fuel the employees’ curiosity. Experience is about acquiring the...