JCP PRAD

PRAD er JCP-familiens PR- og reklamebyrå. Vi engasjerer mennesker gjennom ekte historier. Dette er vår vektøykasse:

Strategi

En ting er å vite hvor man vil, noe annet er å få hjelp til å finne ut av hvordan man kommer dit. Gjennom vår unike innsiktsdatabase utvikler vi eksempelvis din merkevares bærekrafts-, kanal-, CSR-, sponsor- eller posisjoneringsstrategi

Betalt annonsering

Der noen ser skogen for bare trær, ser vi muligheter i dagens kanaljungel. Vårt mål er å skape løsninger på målgruppens premisser, som de ønsker å bruke tid på – med riktig idé og budskap, i riktig kanal.

Fortjent oppmerksomhet

Aller merkevarer har en historie som fortjener å få oppmerksomhet. Vårt PR-team jobber hver dag med å oppnå dette gjennom medieinnsalg og content i form av video- og tekstproduksjon. Noen ganger trenger merkevarer også å forsvare seg, da er vi der.

Visuell kommunikasjon

Det sies at vi spiser med øynene – det samme gjelder i aller høyste grad med kommunikasjon. Derfor har vi utviklet en metodikk som sikrer at merkevarer også visuelt  bidrar til effekt – det være seg gjennom logo, butikkmateriell eller en hel profilguideline for alle egne og betale flater.

Dialog og distribusjon

For oss er det viktig at det er kort vei fra idé og produksjon til distribusjon. Derfor tilbyr vi både community management, enklere produksjoner og kjøp av digitalemedier.

Ønsker du at vi holder deg oppdatert?
Meld deg på vårt nyhetsbrev.

Lærerrekruttering til Osloskolen

Lærerrekruttering til Osloskolen

Osloskolen er i tøff konkurranse med resten av landet om å skaffe de beste, nyutdannede lærerhodene til sine skoler. Denne rekrutteringskampanjen skulle bygge bro mellom Osloskolens verdier og...

5 gode grunner til å velge yrkesfag

5 gode grunner til å velge yrkesfag

Hvert år skal tusenvis av 10.klassinger søke på videregående opplæring. Det er et hav av muligheter, og det kan være vanskelig å vite hva man skal velge. På landsbasis velger ca. halvparten...

200-årsjubileum for Norsk Stål

200-årsjubileum for Norsk Stål

Det er ikke alle norske selskaper som klarer å fylle hele 200 år. Men i 2023 ble Norsk Stål nettopp det. Da måtte det skapes en markering som var en 200-åring verdig. I løpet av året ble det sluppet...

OBOS Block Watne heier på like muligheter

OBOS Block Watne heier på like muligheter

OBOS Block Watne er hovedsponsor for det norske kombinertlandslaget, og halvparten av avtalen er øremerket satsingen på kvinner. Da OBOS ønsket et nytt design til kombinertlandslagets smørebuss,...

JCPére – PRAD

The grid ID "0", to be filtered by facet ID "1", is not valid.
Søk