JCP PRAD

PRAD er JCP-familiens PR- og reklamebyrå. Vi engasjerer mennesker gjennom ekte historier. Dette er vår vektøykasse:

Strategi

En ting er å vite hvor man vil, noe annet er å få hjelp til å finne ut av hvordan man kommer dit. Gjennom vår unike innsiktsdatabase utvikler vi eksempelvis din merkevares bærekrafts-, kanal-, CSR-, sponsor- eller posisjoneringsstrategi

Betalt annonsering

Der noen ser skogen for bare trær, ser vi muligheter i dagens kanaljungel. Vårt mål er å skape løsninger på målgruppens premisser, som de ønsker å bruke tid på – med riktig idé og budskap, i riktig kanal.

Fortjent oppmerksomhet

Aller merkevarer har en historie som fortjener å få oppmerksomhet. Vårt PR-team jobber hver dag med å oppnå dette gjennom medieinnsalg og content i form av video- og tekstproduksjon. Noen ganger trenger merkevarer også å forsvare seg, da er vi der.

Visuell kommunikasjon

Det sies at vi spiser med øynene – det samme gjelder i aller høyste grad med kommunikasjon. Derfor har vi utviklet en metodikk som sikrer at merkevarer også visuelt  bidrar til effekt – det være seg gjennom logo, butikkmateriell eller en hel profilguideline for alle egne og betale flater.

Dialog og distribusjon

For oss er det viktig at det er kort vei fra idé og produksjon til distribusjon. Derfor tilbyr vi både community management, enklere produksjoner og kjøp av digitalemedier.

Ønsker du at vi holder deg oppdatert?
Meld deg på vårt nyhetsbrev.

Den er du vel ferdig med.

Den er du vel ferdig med.

Røde KorsIkke mange vet om dette, men Røde Kors kan hente klær du ikke lenger bruker, hjemme hos deg (via tjenesten HeltHjem).    Røde Kors ønsket mer oppmerksomhet rundt denne...

Dustete kampanje til unge elsparkesyklister

Dustete kampanje til unge elsparkesyklister

Ung i trafikkenUng i trafikken ønsket å fortelle om tre farlige adferder på elsparkesykler: kjøring i ruspåvirket tilstand, kjøring med mer enn én person på sparkesykkel og uoppmerksom kjøring....

130-åringen på TikTok

130-åringen på TikTok

RedningsselskapetSommeren 2020 fryktet Redningsselskapet at drukning og vannrelaterte ulykker skulle øke, siden flere skulle feriere hjemme i Norge i stedet for å reise utenlands. Spesielt blant...

Fyllekurer for russetiden

Fyllekurer for russetiden

Av-og-tilAlle som har vært russ vet hva russetiden betyr. Russeknuter, rulling og festing. Ofte i kombinasjon med mye alkohol. Derfor ville alkovettorganisasjonen Av-og-til lage en kampanje direkte...

JCPére – PRAD

The grid ID "0", to be filtered by facet ID "1", is not valid.
Søk