TIKTOK OG PR-SUKSESS. VINNER AV EM I PR🏆

Sommeren 2020 ble pÄ mange mÄter annerledessommeren. Aldri fÞr skulle sÄ mange nordmenn feriere i eget land. Flere mennesker langs kysten, i bÄt, langs innsjÞer og pÄ strendene gjorde at man fryktet en Þkning i antall vannrelaterte ulykker. De unge (16-25) ble definert som en kritisk mÄlgruppe for Ä bidra til Ä komme enda nÊrmere Redningsselskapets visjon; Ingen skal drukne. 

VĂ„r strategi; Vel, legg vekk pekefingeren, ha fokus pĂ„ det positive med vann for Ă„ bake inn forebyggende kunnskap, men viktigst; la mĂ„lgruppen selv lage kommunikasjonen – der de er!

Kampanjen vant gull i prestisjetunge European Excellence Awards, i kategorien «Beste Nordiske Kampanje». I tillegg stakk kampanjen av med diplom i kategorien «Change communication».