Sommeren 2020 ble pĂ„ mange mĂ„ter annerledessommeren. Aldri fĂžr skulle sĂ„ mange nordmenn feriere i eget land. Flere mennesker langs kysten, i bĂ„t, langs innsjĂžer og pĂ„ strendene gjorde at man fryktet en Ăžkning i antall vannrelaterte ulykker. De unge (16-25) ble definert som en kritisk mĂ„lgruppe for Ă„ bidra til Ă„ komme enda nĂŠrmere Redningsselskapets visjon; Ingen skal drukne.Â
VĂ„r strategi; Vel, legg vekk pekefingeren, ha fokus pĂ„ det positive med vann for Ă„ bake inn forebyggende kunnskap, men viktigst; la mĂ„lgruppen selv lage kommunikasjonen â der de er!
Kampanjen vant gull i prestisjetunge European Excellence Awards, i kategorien «Beste Nordiske Kampanje». I tillegg stakk kampanjen av med diplom i kategorien «Change communication».