JCP + Thulasy = sant
Etter et par år med korona, og ingen kantine på huset, har nærbutikken Thulasy blitt et stamsted for mange av JCPs ansatte. Den lille butikken har ligget sentralt plassert ved Alexander Kiellands plass i snart 25 år, og Kommunikasjonshuset JCP ønsket å gi noe tilbake til nærbutikken.
Den beste gaven vi kom på var derfor å gi av vår egen tid og kompetanse til å gi Thulasy en makeover – helt gratis. For vår egen del ble dette prosjektet en måte å vise frem til verden hva JCP kan bidra med for sine kunder, samtidig som vi fikk gjøre noe fint for en vi er glad i.
Butikksjefen takket ja, og hele JCP-gjengen gikk i gang med arbeidet. Alle avdelingene bidro; PRAD, Event-, Reise- og Retailavdeling, var med på å gi butikken et skikkelig ansiktsløft og blant annet en og reklamekampanje.
– I ekte «extreme makeover»-stil sendte vi eieren av Thulasy (Manoharan) og hans familie på en utflukt med eget sjøfly, mens vi pusset opp butikken, både utvendig og innvendig. Det innebar blant annet splitter ny visuell profil og egen merch til butikken, sier Lars Grorud, CEO i JCP.
Manoharan trodde ikke sine egne ører da han hørte at JCP tilbydde seg å pusse opp butikken hans.
– Jeg ble helt satt ut, og trodde ikke helt at det var sant. At de ikke bare ville pusse opp butikken, men på toppen av det hele gjøre det helt gratis, var fantastisk hyggelig, forteller Manoharan.
Det hele ble toppet 4. november på den årlige JCP-festen sin hedret Thulasy. Samme uken prydet også Thulasy utendørsreklame bybildet.
Det er når vi jobber sammen at vi virkelig får laget fine ting. Eller Better Together, som vi sier.
Meld deg på vårt nyhetsbrev.