Zerokonferansen 2023

Zerokonferansen er Norges største og viktigste klimakonferanse. Den ble arrangert for 16. gang i 2023 av miljøstiftelsen ZERO, og JCP bistod med arrangementet for 6. året. I år ble Zerokonferansen holdt på the Hub i Oslo. Og det var 800 deltagere fra politikk og næringsliv. Zerokonferansen skal være den viktigste konferansen for klimaledere.

I år deltok Statsminister Jonas Gahr Støre, Klima og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen, Næringsminister Jahn Christian Vestre og toppledere i flere av Norges største selskaper.

JCP har igjennom mange år hatt stort fokus på å ha så lite klimaavtrykk som mulig på konferansen. Og har jobbet for å kutte utslipp på materiell, transport, mat og annet.

Zerokonferansen bestod i 2023 av 3 scener med presentasjoner, debatter og filminnhold. Det var også en større utstilling med fokus på løsninger for industri, transport og andre sektorer.

JCP bistod med messe, kreative uttak, registreringssystem, produksjon og innholdsutvikling på konferansen.

Ønsker du at vi holder deg oppdatert? Meld deg på vårt nyhetsbrev.